Salam..hai..lama tak update blog bz menyambut Hari Raya Korban di Kampung gamaknya. Well everything goes fine with my family. Dengan doa yang tidak putus-putus aku panjatkan padaNYA akhiiiirrrnnyaaaaaaa aku menemui jalan dan cahaya untuk kami sekeluarga. Cuma bang epin je kene adjust sket..hehehe.. yang lain letakkan sahaja di batu jembala patik, akan patik laksanakannya InsyaALLAH.

Di kesempatan cuti yang panjang ni, abah banyak berbual dengan aku daaannn.. aku meluahkan segala2 rasa tentang perasaan adik beradik yang terpendam selama ini. Aku tak sangka aku boleh meluahkan semua tu dengan tiada sedikit pun airmata yang keluar, kuatnya aku masa tuh...tapi bnyk ar gak air liur yang aku telan, mau dekat sebaldi...

Peerrgghhh..aku yang adik nih beranikan diri, kalau tak sampai bila nak pendam rasa..sakit wooooooo...

segala apa yang aku perkatakan Alhamdulillah abah boleh terima dengan hati yang penuh terbuka. Dari sudut mata Abah akau nampak abah cuba renungkan kembali kisah sebelum ini. Dan aku katakan pada abah yang perkara sebelum ini kita tidak perlu ungkit, apa yang kita perlu lakukan sekarang ialah perbaiki untuk hari esok dan seterusnya..... Aku da rasa cam Dr. Fadzillah Kamsah plak masa tuh cuma takde pengerusi majlis je hahahha.. dan ahli panel yang lain muahaha..

Aku bersyukur dan aku berdoa semoga segala-galanya berjalan dengan lancar dan keluarga aku akan berbahagia di dunia dan juga di akhirat InsayALLAH Amin...


Kepada "Makcik" yang akan menjadi penghuni baru di teratak kami, ita harap makcik banyak-banyak besabar, dan maafkan jika ada kesalahan yang menyinggung perasaan makcik. Katakan sahaja apa yang terbuku di hati.. InsyaALLAH kami adik beradik akan cuba memperbaiki..jika tidak sepenuhnya mungkin cukup untuk mengubat. Kami insan biasa yang lemah dan sentiasa dikelilingi dengan hasutan syaitan.. InsyaALLAH kita cuba menjadi satu keluarga yang tiada membezakan antara satu sama lain..kita cuba...ye mari kita cuba....

aku juga berdoa untuk kebahagian kalian jua, bahagian kalian begitu juga bahagianya aku.

ooooo..lupe nak bitau.. aku mimpikan arwah mak ari selasa ari tuh.. huhuhuhu.. beeessshhh oooo dapat jumpe dalam mimpi...senyum aku dtg kije pagi tu.. :D

2 comments:

salam kakak...layout blog akak cantikkkkk!!! ajar lisaaaaaaa :)
kakak...semoga akak sentiasa diberkati ALLAH swt kak...
lisa doakan akak berjaya tempuhi semuanya kak...dan semoga akak dilimpahi rezki dariNYA.....semoga akak memperolehi kejayaan kak....
lebiu kakak!

salam... canteekk ke..cam owang die kaan..
Thank lisa.. begitu juga dgn lisa ya.. moga kita sume dilimpahi kejaayan yang kita usahakan..
InsyaALLAH.. Amin...

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

There was an error in this gadget

ShoutBox

Followers

Thanx Babe

GengBlogger

Happy Meter

There was an error in this gadget

CounterAttack