Salam..

sehat hendaknya semua pembaca creativegenetic blogspot.. cewaaaahh cam ghamai nau pelawat ko kiah! jangan nak memasankan diri yo..


menggu lepas adalah menggu yang memoningkan palo den.. apo tak eh.. den kono amek sijil SKM level duo. boss den da suruh.. dah kerajaan nak bg free den pon hambek jo la. nak dijadikan cerito.. bondo eh sonang yo nak buek, tp den punyo "Mat Dom"(org yg tlah d lantik) mengusut masai kat keadaan w/p dio tak dodok kat masai johor! apo!!!!! apobondo kojo la yang den dongan kekawan den kono buek beulang2 kali tanpa sobab yang leh di terimo pakai. aaaaaiiiiii.... marah botol den. mcm di memainkan plak dongan si Mat Dom nih hah... seb baek settle..walauuuupooonnnnnnnn!!!!! !@#$%^&* (pepaham la yo bahso yg tidak dibonarkan)...


huh! minggu ni plak sambung balik wat kije opis.. minggu depan da nak tahun baru.. bulan depan plak .. uuuiii seraaaammm... ngengengenge... sekian je laa ye.. kite jumpe pada entry yang akan ntah datang ntah tidak... hah lu pikir la sdri....have a nice day to u all yaaa... babai....

2 comments:

aku pun bz..nak pindah rumah..nak teman kawan nak kawin..hehe..bila pulak la time eden ni..hehhe..
reunion per citer??

memasing bz kan.. pindah umah mana plak nih? jeng jeng jeng soklan tuk dri sdrik nmpk.. ahahhaha..

reunion ujung januari kan?? kalo tak silap ar.. masa thaipusam tuh...sume cuti kan..

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

There was an error in this gadget

ShoutBox

Followers

Thanx Babe

GengBlogger

Happy Meter

There was an error in this gadget

CounterAttack