Assalamualaikum..
Lama tak jengok ke blog nih, sekali sekala je tuk tgok ade ke org bg komen..
Eeemm.. citer ape eik.. minggu lepas aku cuti selama 12 hari. Nak tau gue ke mane?? Rahsieee... hahahhaa

"PERCUTIAN KE JAKARTA -BANDUNG"

Seronok gak tgok tempat owang, terasa cam Malaysia ni lah yang terbaik jika nak di bandingkan dengan yang lain. ye la bak kata orang hujan emas di negeri org, hujan batu kat negeri sndrik, lebih baik negeri sendrik. aku rasa pepatah tuh ade betulnye. Pengalaman ke tempat org mmg membuka mata, pengetahuan pon bertambah.

syukur dengan apa yang ade dalam hidup nih. kalo rezeki kite bertambah harus di ingat... kekadang rezeki tuh bukan tuk kite sowang je.. sedekah2 kan lah pada yang memerlukan. hiduplah sesederhana mungkin, susah pon tak, senang pon tak.. maintain.


"PERCUTIAN KE JAKARTA -BANDUNG"

Sekarang nih macam2 perancangan nak di fikirkan... jauh lagi perjalanan nak menuju KESANA. Macam2 bekalan harus dilaksanakan. Aku cuma merancang tapi yang menentukan ALLAH S.W.T. Kekadang terdetik di hati boleh ke aku kecapi bahagia untuk selama2 nya? Betul ke ape yang aku buat nih? betul ke? Entahlah.. janji ape yang aku buat sumenye berlandaskan hukum hakam dan juga untuk menjaga hati.

Kekadang orang nampak aku nih "JAHAT", kekadang ape yang aku tak buat org cakap aku buat. (cam dialog filem ali setan "hey.. jangan main tudoh tudoh") hahahhaa..

Tapi yang penting kawan2 yang rapat dengan aku dan keluarga tahu aku nih sape. Jadi kalo sape yang kate aku sombong tuh, berlagak ke hape ke.. maknanye dieorg tak kenal lagi NORITA BT ZAKARIA tuh sape. Bak kata pepatah "tak kenal maka tak cinta". Jom lah bercinta dengan i uuuuuu.. hahahhaa.. baru u kenal sape i.. hahhaha.. menyampah....

"PERCUTIAN KE JAKARTA -BANDUNG"

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

There was an error in this gadget

ShoutBox

Followers

Thanx Babe

GengBlogger

Happy Meter

There was an error in this gadget

CounterAttack