Eeemm...
Sekuat Mana Kita Berusaha...
Touching gak ar tgok video nih.. kalo korang rasa korang selalu kata idop korang bosan.. korang kata apa yg korang dapat tak best.. bnyk sgt komplen pasal apa yang korang dapat di skeliling korang.. korang tgok ar video nih.. eemm..
Betapa bersyukurnya aku dgn apa yang diberikan olehNYA dalam idop aku nih....
Syukur sgt2.. T_T

ni lagu yang best ar bg aku tuk dngar... video clip tak siap lagi.. tgh buat...uahahha

huhuhu..gelap geliteee leee...... mcm kasim selamat daaa...

Salam.. lama da tak update my blog nih...
tak tau ape nk di ceritakan.. rasa cam x de ape2 yg best nk d kongsi kot.
eeemm.. 2 May 2009 ari tuh besday spupu i..
saje nk seprize kan ustazah ina nih dgn drawing nih..
epi beday to Ina.. jgn ngengada nk panggil ita kakak k, stakat tua bulan takde maknenyee..still sebaya eeeehhh....
ngajo anak org tuh bebaik la ye.. jgn jatuh chenta dgn bebudak bawah umo dah lee..hahaha...
ni the latest artwork dr creativegenetic..

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

There was an error in this gadget

ShoutBox

Followers

Thanx Babe

GengBlogger

Happy Meter

There was an error in this gadget

CounterAttack