Salam...
Selamat Berhujung Menggu ye sume..

Minggu nih aku tak dapat nak bergumbira sgt, ini adalah kerana aku kene siapkan tender tuk Kementerian Kesihatan Malaysia yang tak bape nak sehat skit.


Aduh! Fenin pale, pakar perubatan dapat cari di saat2 akhir..(akhirnya kini pasti..)muahahhaa.. apsal tetibe lagu anita sarawak masuk plak nh.. shuh shuh... sambung blik.. nak kene buat skrip, pastu nak kene develope storyboard lah plak nyeee... adeh! pecah pale mokcik camnih...

rabu da nak kene antar.. tangan da lenguh nk melukis nih.. mata da macam burung antu dah nih! tapi comel lagik ar aku .. tu mmg takleh di sangkal lagik..muahahhaha..

tak tido la 2 3 hari nih... Boss Minggu depan I cuti besalin eh.. hahaha..
nih still lagi melukis.. tapi bukan dgn tangan tuan2 dan puan.. tetapi dengan molot..hahha

aku da tak bedaya.. tolonggg.... wikit wikit... bertukar.. uuuuu anak ikan mak... hahha

dah seblom aku merepek.. aku nk sambung kije nih..walaupuuuuunnn hahahha...
*Nih gambar nih..bukan aku yg lukis.. Ahmad Albab yang lukis...

6 comments:

salam kakk...heheh....ala ciannnnnnnnnnnn akak lisa nie....hmmm...sabar ye kak..kerja kerja jugak...tapi jgn lupe jaga kesihatan ye kakkkkkkk....... muacks!!!

Baek..

kne keje ke kak?ehhe

kepada siti asiah : nak rasa dikijekan ke???? nak ke?? Presentation minggu depan da siap lom?? hahhahahahaha... harus di ingat..

golek2....waaaaaaaaa...stress sy

golek tuh jgn sampai kat tempat i k.. jejauh sket golek...

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

There was an error in this gadget

ShoutBox

Followers

Thanx Babe

GengBlogger

Happy Meter

There was an error in this gadget

CounterAttack