eemm.. trooott troott.. tertera no. abah di enset aku. aku pun menjawab..


ita : Assalamualaikum abah..

Abah : Waalaikumussalam..

ita : abah .. nanti ita call abah balik.. ita tgh shooting nih.. (masa nih mmg aku tgh sebok..)

lepas abes shooting aku terus call abah balik..


ita : Assalammualaikum..

Abah : elooo eloooo.. (kedengaran bukan suara abah...aku off kan..)


aku cuba lagi sekali.. orang yang sama juga menjawab.. macam suara cina.. ati aku da bederau...

aku call lagi dan memastikan no. yg aku dail tu no. abah..

ita : Assalammualaikum abah.. eemm ni siapa nih.. abah saya mana??? (da mcm2 da aku berpikir bende yang bukan2 ni)

person : ooooo... pakcik tetinggal la enpon dalam kete nih.. ni saya mau pulangkan balik..

ita : oooo.. ok... fuuuuhhh

aku try call rumah plak..

ita : Assalammualaikum.... abah..

Abah : Waalaikummussalam..

ita : tepon abah kat mana, tetinggal at mana??

Abah : ooo abah so cina pomen tuh amek kete betulkan.. gear box die poblem.. tepon tu abah lupe nak amek dalam kete tetinggal.. tu cina tu tgh pusing balik pulangkan..


Ita : fuuuuuhh semangat.. ita ingat cina apek mana la tadik.. da la tuh ita bg salam plak tuh.. hahha.. tadi abah tepon nape...(lega aku dengar sore abah)


Abah : tak. abah nak cakap terima kasih kak noi ko da bg kat abah.....bla bla bla bla..

Ita : sama-sama.... bla bla bla....


Eemm... masa nih mmg aku da cuak sbb aku da pikir.. apa la jadi kat abah aku.. huuh.. pas nih walau camne sebok sekalipun kalau abah tepon aku akan benti wat kije... konpem..!!! fuuuhhhh.. aku taknak rasa besalah seumur idop aku... takmo.. takmo.. maafkan ita ye abah..

bak kata bang man... kita kene ingat masa mak dulu.. sorang anak pon tak sempat nak mintak mahap.. ingat tu.. kata2 tu la yang buatkan aku lupekan segala apa yang terluka dalam hati ini... aku taknak aku tak sempat minta maaf kat abah plak..


sbb tu la kalo aku balik kmpg.. abah takde at umah masa aku nak balik KL balik.. aku call abah aku cari abah tanye kat mana.. sbb aku nak salam an nak pelok cium die sblom aku balik.. itu yang selalu aku buat..

Anak Abah yang Sayangkan Abah..
Norita Binti Zakaria

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

There was an error in this gadget

ShoutBox

Followers

Thanx Babe

GengBlogger

Happy Meter

There was an error in this gadget

CounterAttack