Assalamualaikum.

"KUALA LUMPUR: Pelawak dan penyampai radio terkenal Din Beramboi atau nama sebenarnya Mior Ahmad Fuad Mior Badri yang meninggal dunia awal pagi ini akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Taman Ehsan sebelum solat Jumaat.

Din Beramboi, 43, meninggal dunia di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Selayang kira-kira jam 12.30 pagi tadi akibat demam denggi berdarah sehingga mengakibatkan hati dan buah pinggangnya gagal berfungsi."

Eeeeemmm... banyak cerita yang memeranjatkan kebelakangan ni. Kekadang kita tak menyangka, hari ni orang yang kita bergelak tawa sama tetiba sudah tiada. Nak2 plak orang tu baik, suke menggembirakan kita. Sedih juga dengar berita pagi nih. Allah lebih menyayanginya. "Mior Ahmad Fuad" seorang yang ceria, kelakar, baik dan semuanye baiklah. Tapi.. ye laa.. seperti Arwah Loloq dulu pun sama. Sahabat aku di UiTM pun sama, tak menyangka akan meninggalkan aku dulu begitu juga dengan arwah Mak... sampai sekarang masih terkesan dalam diri aku... Eeeemmm...

Kita pula tak tau macam mana caranya pergi..... itu rahsia DIA....... T-T
Al-Fatihah buat Mior Ahmad Fuad Mior Badri. Moga rohnya di tempatkan bersama orang2 yang beriman. Amin.

2 comments:

A-fatihah utk abg din dan luvely person, mak kamu. Jangan sedih2 ye. boleh anggap ibu saya sebagai ibu kamu walaupun dia lain dari mak kamu.Saya pun xnak kehilangan ibu.Ibula tempat curahan dan luahan hati dan perasaan saya. Saya tak de abg tak de kakak, saya anak sulung tapi saya mmg dah terbiasa manja dengan ibu. sume cite saya share ngan ibu.awak jangan sedih2 ye. ade ape2 contact la saya.

Eemmmm. thanks Misz Manja, terharu plak,
tetibe org yg x d kenali cakap camnih,
seriusly touching u, mekaceh eh
kem salam an ibu kamu ya,
leh contact eh..
nanti saye contact awak eh..eh eh..
u take care ya Manja...

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

There was an error in this gadget

ShoutBox

Followers

Thanx Babe

GengBlogger

Happy Meter

There was an error in this gadget

CounterAttack