truuutt truuttt truutt!!!!...(bunyi tepon)

ita : Asalammualaikum mak

mak : Wa'alaikumussalam... tgh buat ape tuh?

ita : baru balik kije mak, baru pas mandi.

mak : yeee... tadik bang nam an bang mat ade tepon dieorg ucapkan samat hari ibu....

ita : ( terkedu jap... alamak aku lupe la ari nih ari ibu.. aduh.... ) alamak mak ita lupe la mak hari nih hari ibu... hihihihihi... Selamat hari ibu mak..
mak : takpe... laaa baru balik kije ke.. hari minggu pon kije..?

ita : ha'ah mak, ade kije nak kene siapkan, esok nak preview..
blaaaaaa blaaa blaaa blaaaaa.......

mak : bla bla ngok ngek ngok ngek bla bla....

ita : baiklah... selamat hari ibu mak

mak : time kasih.. jaga diri baik2..

ita : ye laaaa... assalammualaikum..

mak : wa'alaikumussalam...

*aku leh lupe semalam hari ibu... mak aku plak yg tolong ingatkan... adeh... apa nye anak la aku nih... huuuhu.. ita betul2 lupe la mak.... adeh... nih sume kije nye pasal lah nih.... ampun ye mak...

Pimpinlah tangan IBU semasa IBU masih boleh berjalan bersama-sama, Renungkanlah mata IBU semasa IBU masih lagi boleh melihat, Berbuallah dengan IBU semasa IBU masih lagi boleh mendengar, Berilah ucap sayang kepada IBU semasa IBU masih lagi boleh memahaminya.. Buat mak... "Selamat Hari Ibu"

4 comments:

keja keja la jugak tapi jangan lupa pada orang tersayang terutama ibu kita...

aku paham benar kat ko... ko kalau dah ngadap keja memang ler lupa bebenda lain...

anyway, chantek la ko design entry selamat hari ibu...

tu la.. adeh hai... bukan lupe tapi tak hengat.. bleh tak?? hihihihi... mekasey.. entry ke je yg "chantek"? ita camne plak?? hahhahaha.... ;))

cukup la sekadar aku puji entry ko chantek.. kang aku puji ko chantek kang susah lak.. ko asyik ngadap cermin je... keja pon nanti terbengkalai... hahahahahha

hahahhahahahahah.. yg pasti eita_zack jambuuu..... hahhaa

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

There was an error in this gadget

ShoutBox

Followers

Thanx Babe

GengBlogger

Happy Meter

There was an error in this gadget

CounterAttack