Salam.
Lama tak update blog, hohohoho.. bz skit sbb nak abeskan projek dengan kementerian. Kalo tak abes tak raya la nampaknye. Ari ni 20 Ramadan 1428H. lagi 10 ari lagi nak raya. Baju raya pon takde lagi nih. Rasa-rasanya raya nih cam tak semeriah sblom nih. Ade bite sedih skit, sayu ati akan ade masa pagi raya. Terkenang redup mata 3 orang anak. Tersentuh hati bile kenangkan dieorg. Tapi nak wat camne hidup harus terus.
Lagu Airmata Saerah: Niza bagi...sedap plak lagu nih
Untuk diri aku ala kadar je, baju kurung melambak dalam almari, rasa2nya kalo tak sempat nak membeli belah aku pakai je yg ade tu. Kuih plak well biase ar tunjuk saja. Aku ni simple je orgnye. Entahla sedih la pepagi nih.

*Camne TOUR de RAYA Amad?, allooww amad... jadi ke tak?? Semua org tanye nih, Pijah tanye takde Tour lagi ke?

2 comments:

haaa besh kan lagu tu...aku nyanyi pon besh gak..takyah suruh faizal tahir nyanyik pun okeh jek! oitss...3 orang anak sape yg ko sedih sedih? hehehe bagi je duit raya bebanyak kat haku..konpem x sedey lagik! ahaks..zasss!!!

huissshhh.. ko bukan bawah 12 tahun laaa.... lagi satu berat takleh lebih 50kg.. baru dapat duit raya..tak kire la umor bape pon.. hahahahha

faizal tahir lagi besh nyanyi..

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

There was an error in this gadget

ShoutBox

Followers

Thanx Babe

GengBlogger

Happy Meter

There was an error in this gadget

CounterAttack