Salam..

Lama benar tidak menulis di blog ini.. da besawang dah.. haha.. ini semua di sebabkan kekangan waktu yang padat dalam perjalanan hidup ini. waktu yg harus di bahagi2kan untuk bekerja, belajar, mencurahkan tenaga untuk kerja2 yang diperlukan oleh insan lain, dan pelbagai faktor lain lagi. dan tak sangka plak ramai yang menyinggah di blog nih, terima kasih saya ucapkan..saya hargai sgt2 kunjungan anda.. mekaseh eh.. t saya banjer air suam..ngeee...

sedar tak sedar nk dekat setahun juga tidak menyentuh ruangan blog ni, waaaaaaaaa..apa setahun? jeng jeng jeng.. tak tahu nk tulis apa. kalau nk tulis perjalanan hidup dalam setahun nih mmg sampai bulan depan tak habis.

jadi just nak share dengan kalian sekalain mengenai apa yang sedang aku lakukan pada masa nih. sekarang tengah sebok menyiapkan grafik untuk produk office nih.. cehcehceh.. nak promote skit produk office.. daftar la dan langgani http://www.easytuition.net/ untuk sesiapa yang mempunyai anak yang ingin menduduki peperiksaan tidak lama lagi. disini kami mempunyai tayangan video yang lengkap bg tujuan rujukan pelajar2. promote jgn tak promote, ye la tempat cari rezeki kan.. kalo staff tak tolong promote sape lagi kaaaaan..

disini ada sdikit grafik yang aku hasilkan tuk produk "easytuition' nih. naik lebam biji mata melukisnye.. adehlaaaaa... ntah bila nk siap yang lain.. part2 lain bnyk lagi yg belum siap.. adehlaaaaaa... T-T..



Flash 8



Photoshop CS3


ini Subjek Biologi... biol gak la kejap.. best gak blajar bio nih.. tp dulu aku x amek subjek nih.. sbb cekgu x sanggop nk ngajar aku hahha.. die x sanggop nak ngajo aku sowang je.. aku sowang je.. hhaha..



Flash 8



Flash 8


k la.. kalo free lagi nanti citer mende lain lak.. nak sambung kighoje teman nih.. nak lukis "kapsul Bowman, tubul berlingkar proksimal, liku Henle, tubul berlingkar distal dan duktus pengumpul" hah! amek kooo.. ;D

langganilah http://www.easytuition.net/

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

Followers

GengBlogger

Happy Meter

CounterAttack