Salam... hai..

Tahun baru (Awal Muharam) pon dah nak dekat, jadi dengan semangat yang baru aku update layout blog "CreativeGenetic" untuk memberi kelainan pada tahun baru nih. Dah lama sangat guna layout yang lama, mual da tengok.

Aku sekarang kat kedai mamak tengah mencari material untuk projek baru yang aku dapat. Alhamdulillah, aku begitu bersyukur dengan kepercayaan yang di beri oleh Individu Besar yang tidak kurang hebat nama dia. Akan aku cuba sedaya upaya membuat yang terbaik, bukan senang nak dapat peluang yang sebegini walaupun aku masih lagi di dalam peringkat belajar lagi. Tak semudah itu orang boleh memberikan kepercayaan pada "budak" macam aku. (budak keee....ngehnghngeh).

Nampak gaya payah gak nak buat nih, material sikit sangat yang aku dapat, nak tak nak kene la plak pergi ke Perpustakaan Negara. Aku takut membawa fakta yang salah, and then i have to go make a little bit discussion with somebody that know about what im doing now.

Banyak perancangan yang nak aku lakukan dalam 2010, jika di izinkan Allah dengan kesihatan yang DIberikan aku akan melangkah satu persatu. Nak buat semua sekali gus minta mahap la, duit bukannye cokop pooooonnnn...muahahaha... Jadi aku akan lakukannya dengan perancangan yang rapi supaya tak tersekat lagi seperti sebelum nih. Pengalaman mengajar kita, yiap! aku setuju dengan ayat ni.

Aku kena bahagikan kerja di pejabat dan kerja aku sendiri. Tak senang, penat jugaklah. Pada kawan2 yang di luar sana, doakan kejayaan aku, aku berdoa dan berusaha moga di beri kejayaan atas usaha aku yang murni nih.
Aku tahu dugaan pasti akan datang..pasti..memang aku pasti.. aku akan cuba atasinya dengan sebaik mungkin dan juga dengan mendengar nasihat yang lagi arif dari aku.

Pada yang membantu dan yag membrikan aku semangat, terima kasih setinggi-tinggi penghargaan aku ucapkan pada kalian. Terima kasih.. sungguh aku maksudkan.. T-T

Orait.. aku kene sambung balik kije aku tuk nak mencari material nih, bila lapang lagi ku akan kesini untuk menulis... InsyaALLAH..

2 comments:

hai kak ita..sowg2 ke kat kedai mamak tu?? Kak ita mau wat kerja apakah?? Mau tau bleh x?? hehehe..Kak ita jgn perasan masih budak2 lagi ya..eheheh

sowang je la.. ni hah mamak ade sekali hah.. nak kenal ke.. muahahhaa..
kerja...rahsiaaaa.....
budak la lagi laa... muke jambu wooooo....

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

Followers

GengBlogger

Happy Meter

CounterAttack