Karya terbaru dari Melly. Kebanyakkan karya dari beliau begitu puitis. aku senang dengan lirik dan melodi dari Melly. lagu ni juga adalah lagu tema untuk Filem "Ketika Cinta Bertasbih". tak tau lagi bila filem nih akan ade kat Malaysia. kalau nak dibandingkan karya Malaysia dan karya Indonesia, aku lagi suke tengok karya2 dari Indonesia. Ada kelainan. dan dari segi sinematografi juga menarik.

bukan nak kata Malaysia tak best, Malaysia juga hebat.. tapi dari segi jiwa.. aku lebih tersentuh dgn karya dr negara jran kita nih. Aku pun baru berjinak2 dengan industri nih, masih bertatih lagi.. baru belajar.. mana tau mungkin aku akan jadi "seseorang" dalam industri nih InsyaALLAH.

fokus aku skang adalah kerja aku, aku nak develope much more better then before. I hope i will success. Muncul 2010 nih aku da merancang untuk buat sesuatu.untuk diri aku untuk masa depan. aku kena gigih berusaha, penat memang ar, sape yang berjaya dengan senang dalam dunia nih kan? ill try my best ..Today, im just an individual. Tomorrow, i could create history..who knows right..muahahahha... Amiiiiiiinn..


Bertuturlah cinta mengucap satu nama Seindah goresan sabda-Mu dalam kitabku Cinta yang bertasbih mengutus hati ini Ku sandarkan hidup dan matiku pada-Mu Bisikkan doaku dalam butiran tasbihKu panjatkan pintaku pada Maha Cinta Sudah diubun-ubun cinta mengusik rasa Tak bisa ku paksa walau hatiku menjerit Ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang Sujud syukur pada-Mu atas segala Cinta...Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta Ketika cinta bertasbih

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

Followers

GengBlogger

Happy Meter

CounterAttack