eeemmm.... kekadang bukan tak terfikir, hati ni terdetik jugak. ''kau bile lagi?"-persoalan yang biase ditujukan pada aku. bukannye melambat2kan bende yang baik, tetapi masing2 ada perancangan masing2. dan bagi aku pula...biarlah masa yang menentukan segala2nya, kerana DIA telah menetapkan jodoh aku. dan aku tunggu. KALAU ADA JODOH TAK KEMANA - itulah yang selalu dikatakan oleh orang tua2 dan juga termasuk la aku w/p aku lom tua lagi.
Orang tua2 pon ada jugak pantang die, "tak bleh langkah bendul". jadi aku ikut aje. org tua lagi dulu makan garam dari aku. aku taknak bantah cakap MAK ABAH yang aku sayang dunia akhirat. aku nak jadi anak yang baik. anak yang tidak menyusahkan hati mak abah. aku nak dia senang dengan segala apa yang aku buat. bagi aku selagi aku belum bergelar isteri kepada seseorang tempat aku adalah bersama MAKABAH dan KELUARGA aku. tiada yang lain selain kasih sayang aku pada mereka.
jodoh tetap akan ada, lambat atau cepat itu sahaja beza die. aku berdoa moga kebahagian AKU, MAKABAH dan KELUARGA berkekalan dunia dan akhirat, INSYAALLAH.
"pada awak yang sedang menunggu
saya harap awak faham
bukannya tak suka...
tapi untuk awak,
jika terpaut hati pada yang lain,
dan yang lebih baik dari saya teruskanlah..
saya REDHA dengan ketentuanNYA"
::eita_zack::

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

Followers

GengBlogger

Happy Meter

CounterAttack