eemmmm.. kekadang kalau nak difikirkan pasal kije macam2 bende yang ada dalam paleotak. macam kije aku nih.. seb baik la aku mmg minat dengan kije aku nih. sebab suke la aku kije nih, dan kije nih plak suke kat aku sebab aku jambu. hohohoho... skang nih dah jam 12:01 pagi..aku stiil lagi mengadap komputer memasukkan warna2 yang menarik ke dalam artwork aku ni hah. kalo dah hari2 bende nih aku ngadap bleh muntah pelangi aku tau.
tapi yang seperti aku cakap tadik laaa..dah aku mmg suke kije nih..walaupun bnyak camne kije aku keee... aku tetap suke kije aku. yang penting bagi aku adalah keikhlasan dalam membuat sesuatu pekerjaan.
aku rasa IKHLAS nih memang perlu ada dalam setiap apa yang kite lakukan dalam idop nih. nak berak pon kene ikhlas.. eheheh.. ye ke.. hahaha.. kat bawah nih step2 kije aku. ada lagi artwork yang seksa lagi menyeksakan sbenarnya nak di kaler, tapi takpe untuk topik permulaan kite, kite wat yang sesimple dulu.
-contoh artwork-
aku bersyukur dengan bakat yang dikurniakan ILLAHI pada aku insan yang kerdil ini. dengan bakat ini jugalah aku dapat menyara 3 ekor kucing aku serta 16 ratus lipas kat dapur bawah laci no.2..hehehe.. (hanya gurauan tidak ade kene mengena dengan cicakman) apa-apa pun aku still ade 200 illustration yang perlu dimasukkan warna..
ape kejadahnya aku nih, kalo dah tau kije banyak yang ko dok mengedit blog ko ni kenapa hah! ko dah gile yee.. (cakap ala2 Nasir Bilal Khan) nak ditamatkan citer nih... aku nak sambung wat kije laa..
-bersambung-


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

About this blog

Its About Me, Family, Freinds & Art...

Advertisement

Followers

GengBlogger

Happy Meter

CounterAttack